Direktlänk till inlägg 1 juni 2015

Bra dag

Av Alva - 1 juni 2015 20:50

Idag var det en mångsidig dag. Det började i morse med att allt var grått och regnigt. Sedan när jag skulle åka hem efter en lång dag sken solen och det var ganska varmt. När jag kom hem åt jag lite och efter det cyklade jag till stallet. Där hjälper jag till på andras lektioner. Idag hade jag teorin som jag bara har haft någon gång förut. Det gick jättebra och jag är väldigt nöjd. Efter mockade jag vindskyddet i hagen. Där var det mycket halm och alldeles varmt till skillnad från utanför skyddet där det blåste super mycket. Men jag är otroligt nöjd med dagen👍🌞

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 12 mars 2016 10:24


            Jag är förkyld... Yey.... Det är helt enkelt supertråkigt, speciellt när det precis blivit vår ute. Igår var jag hemma från skolan och då sken solen, jag märkte att solen har börjat värma och fåglarna kvittrade. Dom ända dåliga sake...

Av Alva - 2 februari 2016 20:06

Det var ett tag sedan jag bloggade så nu är det dags igen. Det har hänt en hel del, sedan snön har kommit tillbaka har det varit runt -20 grader kallt, men nu har det blivit mildare, snön är för tillfället borta men den kommer och går❄. I skol...

Av Alva - 29 december 2015 10:54

Nu har snön kommit tillbaka igen och det är otroligt vackert när det gnistrar vart man än går😍. Vi fick snö redan i november men sedan smälte det bort, det kom tillbaka frost sen smälte också det, och lagom till jul så hade vi värme rekord ...

Av Alva - 10 november 2015 15:46

Tjalo!😊 I förgår var det ju fars dag, så grattis alla pappor. Vi gick ut i skogen för att plocka svamp till soppan på kvällen och jag passade dessutom på att fotografera lite. Dock hade jag inte med mig systemkameran så jag fick ta mobile...

Av Alva - 6 november 2015 20:19

Hej! I förgår hade vi en liten konsert med klassen, den kallades "världen runt" eftersom vi sjöng låtar från olika delar av världen🌍😊. Idag va jag och en kompis ute och sprang i skogen. När vi hade kommit halvvägs stannade vid en gr...

Presentation

~I have loved the stars to fondly to be fearful of the night~☄

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards