Alla inlägg under maj 2015

Av Alva - 25 maj 2015 19:05

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, jag har haft mycket att gjöra.

Bl.a har jag pluggat inför licens provet som var för någon vecka sedan. Jag har nämligen precis fått tävlingslicens i ponnytrav   (tillstånd att tävla). Det ska bli jätteroligt och jag längtar så till min första tävling. Har ni sett på TV ibland, när det är hästar som springer runt på en rund sandbana med en vagn bakom sig? Det är i alla fall trav, så kör jag fast med ponnyhästar. Det är så otroligt härligt, oavsett vilket väder det är.  

ha det så bra!!

 

Av Alva - 9 maj 2015 08:37

Idag är det en bra dag!👍

Jag ska ha konsert med skolan idag och det ska bli superskojigt! Bl.a ska vi sjunga dubble trubble från Harry Potter och fången från azkaban. Den låten är otroligt bra om man gör den på rätt sätt. Vi ska bara ha piano så  det lägger större vikt på hur man sjunger den. Det är viktigt att man sjunger svagt när det ska vara svagt och starkt när det ska vara starkt,  igår när vi övade sjöng vi lika starkt hela tiden, hoppas det blir bättre idag. Men vi har jättemånga bra låtar, så det blir nog superbra! 🌻🌞👌

Av Alva - 8 maj 2015 18:51

  

Halloj!

jag heter Alva och jag har från och med nu en blogg här! Trevligt va?!

det blev ett väldigt kort inlägg idag, men det brukar det väl vara första gången?

jag kommer ialla fall försöka blogga en gång i veckan ungefär, om inte oftare☺️

Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

~I have loved the stars to fondly to be fearful of the night~☄

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards